Współpraca miesięczna


 

  • Praca na dzienniczku żywieniowym
  • Zalecenia żywieniowe
  • Ustalenie zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze
  • Zasady komponowania własnego jadłospisu
  • Przykładowy jednodniowy jadłospis
  • Korekcje i uwagi do zapisu żywieniowego
  • Opieka mailowa dietetyka przez 30 dni
  • 2 konsultacje w czasie trwania współpracy

 

Plan dietetyczny jest skonstruowany w taki sposób, abyś sam mógł decydować co zjesz danego dnia i sam komponować posiłki. W planie tym przedstawione są grupy produktów z których należy korzystać oraz odpowiednie ich ilości. Dodatkowo otrzymujesz wskazówki dietetyczne wraz z przykładowym jednodniowym jadłospisem. Plan ten odpowiedni jest dla osób, które nie chcą trzymać się ustalonych schematów tylko same chcą decydować o posiłkach jakie spożywają. W ramach współpracy sam komponujesz swój jadłospis, w czasie konsultacji sprawdzam i koryguje Twój jadłospis na podstawie dziennika żywieniowego.

 


 

  • Zalecenia żywieniowe
  • Ustalanie zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze
  • Jadłospis na 7 dni z możliwością modyfikacji
  • Przepisy na potrawy
  • Korekcje i uwagi do zapisu żywieniowego
  • Opieka mailowa dietetyka przez 30 dni
  • 2-3 konsultacje w trakcie trwania współpracy

 

Plan ten zawiera jadłospis 7-dniowy z uwzględnieniem Twoich preferencji żywieniowych. Plan ten zawiera po 7 opcji do wyboru na każdy posiłek, które możesz dowolnie mieszać miedzy sobą, otrzymując rożne warianty posiłków w ciągu dnia.

(np.       DZIEŃ 1- śniadanie nr 1 + obiad nr 3 + kolacja nr 5

             DZIEŃ 2- śniadanie nr 2 + obiad nr 6 + kolacja nr 7)

 


 

  • Zalecenia żywieniowe
  • Ustalenie zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze
  • Jadłospis 14-dniowy
  • Przepisy na potrawy
  • Korekcja zapisu żywieniowego
  • Opieka mailowa dietetyka przez 30 dni
  • 2-3 konsultacje- zazwyczaj po tygodniu/2 tygodniach i po miesiącu współpracy

 

Plan ten zawiera jadłospis 14-dniowy z uwzględnieniem Twoich preferencji żywieniowych oraz celów sylwetkowych. W przypadku tego jadłospisu nie ma możliwości modyfikacji. Jest on dla osób, które lubią twardo trzymać się schematów.

 

 

Jeśli jesteś zainteresowana/y współpracą napisz do mnie na adres: dietanaroslinach@gmail.com

  • O mnie

     

    Cześć! Nazywam się Alicja. Jestem dietetykiem oraz trenerem personalnym. Uwielbiam gotować, wymyślać nowe przepisy oraz uprawiać sport. Na tej stronie dzielę się wiedzą, przepisami kulinarnymi i ciekawostkami ze świata sportu i dietetyki.

  • Instagram

  • Tutaj mnie znajdziesz