Współpraca miesięczna


 

  • Praca na dzienniczku żywieniowym
  • Zalecenia żywieniowe
  • Ustalenie zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze
  • Zasady komponowania własnego jadłospisu
  • Przykładowy jednodniowy jadłospis
  • Korekcje i uwagi do zapisu żywieniowego
  • Opieka mailowa dietetyka przez 30 dni
  • 2 konsultacje w czasie trwania współpracy

 

Plan dietetyczny jest skonstruowany w taki sposób, abyś sam mógł decydować co zjesz danego dnia i sam komponować posiłki. W planie tym przedstawione są grupy produktów z których należy korzystać oraz odpowiednie ich ilości. Dodatkowo otrzymujesz wskazówki dietetyczne wraz z przykładowym jednodniowym jadłospisem. Plan ten odpowiedni jest dla osób, które nie chcą trzymać się ustalonych schematów tylko same chcą decydować o posiłkach jakie spożywają. W ramach współpracy sam komponujesz swój jadłospis, w czasie konsultacji sprawdzam i koryguje Twój jadłospis na podstawie dziennika żywieniowego.

 


 

  • Zalecenia żywieniowe
  • Ustalanie zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze
  • Jadłospis na 7 dni z możliwością modyfikacji
  • Przepisy na potrawy
  • Korekcje i uwagi do zapisu żywieniowego
  • Opieka mailowa dietetyka przez 30 dni
  • 2-3 konsultacje w trakcie trwania współpracy

 

Plan ten zawiera jadłospis 7-dniowy z uwzględnieniem Twoich preferencji żywieniowych. Plan ten zawiera po 7 opcji do wyboru na każdy posiłek, które możesz dowolnie mieszać miedzy sobą, otrzymując rożne warianty posiłków w ciągu dnia.

(np.       DZIEŃ 1- śniadanie nr 1 + obiad nr 3 + kolacja nr 5

             DZIEŃ 2- śniadanie nr 2 + obiad nr 6 + kolacja nr 7)

 


 

  • Zalecenia żywieniowe
  • Ustalenie zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze
  • Jadłospis 14-dniowy
  • Przepisy na potrawy
  • Korekcja zapisu żywieniowego
  • Opieka mailowa dietetyka przez 30 dni
  • 2-3 konsultacje- zazwyczaj po tygodniu/2 tygodniach i po miesiącu współpracy

 

Plan ten zawiera jadłospis 14-dniowy z uwzględnieniem Twoich preferencji żywieniowych oraz celów sylwetkowych. W przypadku tego jadłospisu nie ma możliwości modyfikacji. Jest on dla osób, które lubią twardo trzymać się schematów.

 

 

Jeśli jesteś zainteresowana/y współpracą napisz do mnie na adres: dietanaroslinach@gmail.com

  • O mnie

     

    Cześć! Nazywam się Alicja. Jestem dietetykiem oraz trenerem personalnym. Uwielbiam gotować, wymyślać nowe przepisy oraz uprawiać sport. Na tej stronie dzielę się wiedzą, przepisami kulinarnymi oraz ciekawostkami ze świata sportu i dietetyki.

  • Instagram

  • Tutaj mnie znajdziesz